.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزل ناگهانی رييس سازمان حمل و نقل کشور در سفر به ساری
طي حكمي از سوي حميد بهبهاني ـ وزير راه و ترابري ـ شهريار افندي‌زاده زرگري به عنوان معاون وزير و رييس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده ای منصوب شد.پيش از اين محمد بخارايي ـ معاون وزير و رييس سازمان راهداري و حمل و نقل جاد‌ه‌ای بود.که روز گذشته مهمان اداره کل ...
عزل ناگهانی رييس سازمان حمل و نقل کشور در سفر به ساری

طي حكمي از سوي حميد بهبهاني ـ وزير راه و ترابري ـ شهريار افندي‌زاده زرگري به عنوان معاون وزير و رييس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده ای منصوب شد
به گزارش شمال نیوز به نقل از بازتاب آنلاین پيش از اين محمد بخارايي ـ معاون وزير و رييس سازمان راهداري و حمل و نقل جاد‌ه‌ای بود.که روز گذشته مهمان اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران بوده است غزل گردید.

در حكم وزير راه آمده است: « جناب آقاي شهريار افندي‌زاده زرگري با عنايت به تعهد، تخصص و تجارب موثر جنابعالي به استناد مصوبه ‌٧/٧/٨٧ در مجمع عمومي به سمت معاون وزير و رييس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌يي منصوب مي‌شويد. تلاش در جهت نگهداري مطلوب راه‌ها به عنوان سرمايه ملي و تعامل مثبت با سازمان‌ها و دستگاه‌هاي ذي‌مدخل در امر ايمني و عبور و مررو و اهتمام در جهت توسعه حمل و نقل ايمن و روان اهم مواردي است كه بايد سرلوحه برنامه‌هاي كاري جنابعالي باشد. »

حميد بهبهاني در طي دو ماه كه به عنوان وزير راه و ترابري فعاليت كرده تغييراتي در اين وزارتخانه ايجاد كرده كه مي‌توان به تغيير مديرعامل شركت فرودگاه‌ها، مديرکل دفتر وزارتي، و مدير روابط عمومي وزارت راه و ترابري اشاره كرد.

همچنين شنيده‌ها حاكي است صادق افشار ـ معاون وزير و مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي كشور نيز تغيير خواهد كرد. گفته مي‌شود بديعي ـ معاون اداري ـ مالي نيز از تغييرات آينده اين وزارتخانه خواهد بود و معاونت آموزش، تحقيقات و فناوري وزارت راه هم پس از رفتن دكتر اكرام جعفري هنوز سرپرست ندارد.


1- مشخصات فردي معاون جدید

نام و نام خانوادگي: شهريار افندي‌زاده زرگري
رتبه علمي: دانشيار دانشکده عمران دانشگاه علم وصنعت ايران
سال تولد: 1337


2- سوابق تحصيلي

الف) مدرک کارشناسي مهندسي عمران از دانشگاه علم و صنعت ايران با معدل 49 / 3 از نمره 4
ب) مدرک کارشناسي ارشد مهندسي راه و ترابري از دانشگاه علم و صنعت ايران با معدل 01 / 17 از نمره 20
ج) مدرک دکتري مهندسي حمل ونقل و ترافيک از دانشگاه کارلتون(کانادا) با معدل A



3- سوابق تدريس

الف) مقطع کارشناسي: مهندسي ترابري- مهندسي راه آهن- مهندسي ترافيک- روسازي و راهسازي

ب ) مقطع کارشناسي ارشد: تقاضا در حمل و نقل- برنامه‌ريزي حمل ونقل- حمل و نقل همگاني- تحليل سيستمهاي حمل ونقل- مباني ارزيابي پروژه‌هاي حمل ونقل

ج ) مقطع دکترا: مدلسازي در حمل ونقل



4- سوابق اجرائي

الف) مدير دوره‌هاي آزاد دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت ايران
ب) مدير گروه حمل و نقل دانشکده عمران
ج) مشاور و ناظر پروژه‌هاي حمل و نقل و ترافيک
د) مديرعامل شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافيک تهران

شمال نیوز انتصاب شايسته ي دکتر شهريار افندي‌زاده زرگري که از نیروهای مخلص و ارزشی نظام میباشد را به عنوان معاون وزير و رييس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده ای کشور تبریک و توفيقات روز افزون را از خداوند متعال خواستار است.




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 17 مهر 1387
با احترام پیشنهاد می نمایم جهت کنترل ترافیک محدوده خیابانهای اصلی منتهی به میدان ساعت و خیابان انقلاب ساری ( خیابانهای جمهوری اسلامی از دروازه بابل ، مدرس از سه راه کشاورزی ، 18 دی از شهدا و ...) محدوده طرح ترافیک مانند شهر تهران از ساعت 11 تا 13 صبح و از ساعت 17 تا 20 عصر برقرار شود و فقط اتومبیلهای حمل و نقل عمومی ( تاکسی ، اتوبوس ، آژانس ، اورژانس ها) و پلیس طی ساعت یاد شده اجازه ورود به محدوده طرح ترافیک ساری را داشته باشند . البته احداث فوری پارکینگهای عمومی چند طبقه با پرداخت تسهیلات بانکی میلیاردی بدون بهره از منابع دولتی به بخش خصوصی و افزایش اتوبوس شهری باعث موفقیت طرح خواهد شد . با روند فعلی تولید حدود یک میلیون اتومبیل در سال حل مشکل فعلی و آینده ترافیک در ساری نیاز به عزم جدی و اعتبار ملی دارد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.